Snowfall Widget for Blogger

01.12.2017

20 de ani de viață

Ce am învățat eu în cei 20 de ani de viață ? Ce părere am eu despre viață dupa ce am trăit-o (mai mult sau mai puțin) în tot acest timp ? Păi ca să îmi aflii părerea dacă esti măcar puțin curios de concepția unui tânăr ca și mine, îți propun să citești până la capăt acest articol. 

Am început prin a-mi pune niște întrebări existențiale despre lume și despre viață în general, alea pe care mulți dintre noi ni le-am pus măcar o dată în viața noastra. De ce am fost aduși pe lume ? Cu ce scop? De unde venim ? Unde ne ducem ?

Păi hai să o luăm cu începutul și nu o să încep prin a explica cum mă-ta și ta-tu au început să se iubească cu 9 luni înainte de a vedea tu prima dată lumina zilei, ci motivul pentru care au făcut asta și anume dragostea ce probabil și-au purtat-o unul altuia, iar dragostea este cea mai bună hrană a sufletului tău. Că nu degeaba se zice că doar sufeltul îți trece pe lumea cealaltă, când se satură să îți poarte trupul. Iar sufletul e acela ce trebuie hrănit, hrănește-l cu iubire, cu fericire și o să vezi ce bine te simți. Evident că trebuie să te hrănești și tu ca să nu treci mai repede de termen pe lumea cealaltă. Hrănește-ți sufletul cu bunătate, ieși din casă, cunoaște lumea, călătorește, iubește arta, cântă, dansează, pictează, scrie, fă ceea ce iubești, dar fă-o bine. Fă ceea ce te face pe tine spiritual mai fericit. 

Eu personal mă încarc cu viață prin lucruri simple, îmi place să călătoresc, îmi place să cunosc, îmi place să știu, să învăț. Îmi place muzica, filmul, dar îmi place să si scriu. Îmi place să petrec timpul în compania celor care mă respectă, celor cu care mă simt bine, celor de la care am câte ceva de învățat mereu, dar și celor cu care ma distrez cel mai tare. Îmi place să ajut ca să primesc zâmbete ca recompensă, îmi place buna dispoziție. Îmi place să mă feresc de ceea ce nu îmi place să fac, îmi place să mă feresc de oamenii care nu sunt oameni cu ei însuși.

Cineva acolo sus ne-a dat șansa să trăim într-o lume limitată temporal, dar cu toate astea ne-a dat de ales o cale pentru a trăi și veșnic sub o altă formă, într-o altă lume de acea în acești 20 de ani de viață pe care îi am m-au ajutat să înțeleg că trebuie să fiu o persoană mai bună, cu o conștiință curată și cu nevoia de a primi și a face lucruri cât mai pozitive de care să se bucure tot timpul.

Iar acum pe final, citind încă odată tot ceea ce am scris îmi dau seama că asta sună putin cam ciudat și nu vreau să fiu înțeles greșit cum că eu aș fi ceva sfânt și că nu greșesc niciodată și că fac doar lucruri bune și că împart doar energie pozitivă, pentru că sunt un om care greșește, care uneori poate devenii egoist și care în multe dimineți (majoritatea până îmi beau cafeaua) nu este chiar cea mai prietenoasă persoană din lume, dar sunt o personă care încearcă să fie cât mai bună.
Share:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu